Sunday, July 6, 2014

VIVIX SHAKLEE: FAKTA PENTING YANG PERLU ANDA TAHU!!

Assalamualaikum...

Salam Ramadan semua..Bagaimana ibadah puasa anda setakat hari ini? Semoga kita dapat hadapi Ramadan mulia tahun ni dengan penuh kesederhanaan & keinsafan. Lama sungguh tak mengupdate di sini. Ok.. tanpa buang masa jom kita bercerita tentang Vivix Shaklee.


Wahhhh...semua peminat tegar Vivix sure senyum dah macam gambar kat atas kan..Alhamdulillah berita gembira buat peminat tegar Vivix bolehlah borong bulan ni sebab promosi Shaklee bulan ni adalah VIVIX!!!

Jom kita kenali tonik yang hebat ini terutamanya buat bakal peminat tegar. Dalam kajian klinikal terkini, penemuan utama menunjukkan ramuan aktif Vivix berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetik yang menolong melambatkan penuaan pada tahap sellular.

4 Ramuan Aktif Yang Tinggi Kandungan Resveratrol & Polifenol Yang Lain



Muscadine Grape : anggur hebat ini adalah satu-satunya anggur di alam semulajadi yang mempunyai lebih dari satu krosom, yang mana saintis percaya ianya dapat mengukuhkan profil polyphenolnya dan berpotensi untuk memanfaatkan kesihatan. Anggur ini adalah berbeza dengan anggur biasa.

Purple Carrot : sumber terbaik Vitamin A dan mengandungi phytokimia termasuk caretenoids, phenolics, polyacetylenes, isocoumarins dan sesquiterpenes. Ianya juga mengandungi anthocyanins yang merupakan sumber antioksidan yang tinggi.

Elderberry (Sambucus Nigra) : satu daripada manfaat Elderberry ini adalah keberkesanannya dalam mengubati simptom selsema, terutama sekali influanza B. Ia juga mengandungi flavanoids yang mempunyai ciri antioksidan yang kuat, maka dengan itu ianya mampu mengukuhkan sistem imunasi badan kita.

Polygonum Cuspidatum : juga dikenali sebagai Knotweed Jepun adalah tumbuhan perenial yang besar berasal dari Asia, yang banyak ditemui di Amerika Utara dan Eropah. Ianya adalah sumber komersial resveratrol yang juga terdapat dalam ekstrak anggur merah dan juga biji anggur merah.






Di dalam kajian makmal pula, ramuan semulajadi yang terdapat dalam Vivix dapat memberikan impak kepada 4 mekanisme utama penuaan pada tahap sellular iaitu:
  1. Melindungi & memperbaiki sellular DNA
  2. Memberi impak positif kepada pengawalan genetik
  3. menggalakkan biogenesis (pembentukan baru mitochondria)
  4. Melambatkan pembentukan protein AGE (Advanced Glycation End products)
Secara kesimpulannya, untuk kelihatan cantik berseri & awet muda untuk Aidilfitri yang bakal menjelma nanti haruslah amalkan pengambilan Vivix ini. Untuk bakal-bakal pengguna yang ingin mencuba, anda pasti tidak akan menyesal untuk memilikinya. Selain boleh bertahan sehingga 2 bulan (dengan sukatan pengambilan yang betul) ianya juga sudah tentu asli & semulajadi.

Jadi..apa tunggu lagi??? Jom dapatkan segera dengan harga yang berpatutan sementara promosi masih berlangsung!!


Beli 6 botol PERCUMA 1 botol. Boleh kongsi seisi keluarga, saudara-mara & sahabat handai. 

FB Page: Ilhamku Hannah Vitahouse
pm/whatsapp/call : 012-3464964
WeChat : amerainies

17 comments:

data:comment.author/> said...

yezzaa.vivix 10x more powerful than resveratrol!! hooyyeeaahh..!!


JommSihatDanCantik.blogspot

data:comment.author/> said...

wow...power vivix ni
http://metrobestmom.blogspot.com

data:comment.author/> said...

Wauuuu hebatnya vivix shaklee ni!!
www.annur-shoppe.blogspot.com

data:comment.author/> said...

Terbaik!!
www.mummysayf.blogspot.com

data:comment.author/> said...

Vivix the best:)terbaikk
Www.mummy-ariana.blogspot.com

data:comment.author/> said...

Terbaik..nice....

http://thebestmysupplement.blogspot.com

data:comment.author/> said...

bestlah semua info vivix:)
http://permatacintaku.blogspot.com

data:comment.author/> said...

Awet muda gitu..

data:comment.author/> said...

Vivix mmg bessst!!
www.ummiwithfamili.blogspot.com

data:comment.author/> said...

Mak ayah pasti nak cuba!!!!
www.ummiwithfamili.blogspot.com

data:comment.author/> said...

Vivix superb

data:comment.author/> said...

Good info.. Tq!!

http://mamanoufal.blogspot.com/?m=1

data:comment.author/> said...

Thorbaik lah VIVIX ni

http://iras-secret-of-healthy-life.blogspot.com

data:comment.author/> said...

Info terbaik...
http://cantikmenawansihat83.blogspot.com

data:comment.author/> said...

Terbaik....
http://cantikmenawansihat83.blogspot.com

data:comment.author/> said...

Nak muda makan vivix..
http://sweetmom83.blogspot.com

data:comment.author/> said...

info yg menarik..

http://permatahatibidadariku.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Suzaini Ismail. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.